Groep 1/2, Groep 3, Groep 4 t/m 8

Rad van fortuin: Invulbare cirkels

Vorige week heb ik met jullie een cirkel gedeeld om op het rad van fortuin te plaatsen. Er was toen veel vraag naar een invulbaar format van dat bestand. Nu was ik daar stiekem al mee bezig en inmiddels is het af!

En het is niet zomaar een bestandje! Als je dit bestand downloadt, heb je de beschikking over maar liefst 20 verschillende cirkels. Er zijn cirkels met verschillende aantallen vakken: 24, 12, 8, 6 en 4. En elke verdeling is beschikbaar in vier verschillende kleurstelling, passend bij de kleuren van onze kleutermethode Onderbouwd: geel-rood (taal), geel-groen (rekenen), geel-blauw (motoriek) en grijs-wit (neutraal). Daarnaast heb ik ook kaarten gemaakt in deze vier kleurstellingen, zodat je er een bingospel mee zou kunnen spelen.

Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan dit bestand. Heb je nou een invulling bedacht (en gemaakt), waar anderen misschien ook wel wat aan zouden kunnen hebben? Wil je die dan met mij delen? Dan maak ik een overzicht van alle gemaakte cirkels (natuurlijk met vermelding van de auteurs), zodat we samen nog heel veel plezier aan dit rad kunnen gaan beleven!

11 gedachten over “Rad van fortuin: Invulbare cirkels”

  1. Hoi Sanne,

    Ik zou graag gebruik maken van de cirkels! Maar hoe kan ik deze afdrukken? Als ik het document open, opent het in Words. Alles staat dan door elkaar..

    Ik hoor het graag!

    Like

  2. Ik zou de cirkels erg graag willen gebruiken voor het rad van Ikea, maar als ik download wordt er helemaal niets zichtbaar helaas.
    Kun je zeggen wat ik moet doen?

    Like

Plaats een reactie